Relic Hunter Hjulet
S2, A11: Sydney och Nigel arbetar som konsulter för en arkeologisk äventyrsfilm och inser att farao Amun II:s "rekvisita" är äkta, sedan länge försvunna reliker. Hur kan de vara det?