Code Black Home Stays Home
S3, A8: Mario följer med Rox och Willis till platsen för en båtolycka. Leanne försöker rädda en bror och en syster som druckit kokhett vatten. Maxs pappa ber Leanne att hålla Ariel borta från hans son.