Entourage Home Sweet Home
S8, A1: Vince kommer ut från torken och är eld och lågor över en ny filmidé, men de andra är inte lika entusiastiska. Johnny Galecki blir kund hos Erics och Johnnys managementfirma, och Ari försöker desperat få tillbaka mrs Ari.