S1, A4: Molly kommer äntligen ut till sin mamma och erkänner att hon har varit avstängd från skolan i två dagar. När hon av misstag äter en påse ätbart tar den henne på en vild, vild resa in i sitt undermedvetna och det mod hon saknat.