Hooked
S1, A1: Seriestart. 28-åriga India Oxenberg, dotter till Dynastin-stjärnan Catherine Oxenberg, talar ut om sina sju mardrömsår som sexslav i sekten NXIVM. I detta avsnitt vittnar India och flera andra avhoppare om sektens förföriska rekryteringsmodell.