Hooking Up Is Hard
S1, A12: Mindy vill ha en one night stand med Brendan, barnmorskan som en gång stal hennes patienter, men det går snett när Brendans bror Duncan och Morgan dyker upp. Under tiden går Eye Patch och Danny på en dejt.