Legacies Hope Is Not the Goal
S1, A4: Alaric skickar Hope, Lizzie, MG och Landon till Mystic Falls High för att utreda två studenters försvinnande. Josie hjälper Rafael att anpassa sig till sitt nya liv, men hans ovilja att följa vargflockens regler gör honom till en måltavla.