Gossip Girl Hope Sinks
S1, A5: Halloween närmar sig, och Zoya och Julien bestämmer sig för att gå ihop. En händelse på en annan skola riktar allas blickar mot Gossip Girl, varpå Kate ifrågasätter sin framtid. Aki ingriper i Max privatliv och Audrey får panik över sitt.