S5, A6: Sookie har kusliga föraningar. Lafayette besöker Ruby Jean. Terry fruktar för sin familjs liv och skyller på förbannelsen. Alcide utmanar J.D. Sam erbjuder sig att bistå Andy i mordutredningen. Och Roman lägger upp planerna för hur han ska döda Russell.