Horoskop
S1, A3: Självmordsutredningen leder Kranthi till en vapensmugglingsverksamhet som i sin tur leder till Kotis försvinnande. Kotis lastbils inblandning i olyckan för Sagar och Ajay till utredningens centrum. Under lanseringen av tidningen Samachars första nummer, får Sagar ett mystiskt meddelande i form av gamla tidningsurklipp.