Journalisten Sagars liv vänds upp och ner när han avslöjar mörka hemligheter bakom tidningsurklipp som förutspår tragedier. Han blir mordmisstänkt och kämpar mot tiden för att rentvå sitt namn och lösa mysteriet, samtidigt som han står inför farliga vändningar. Spänningen ökar i denna berg- och-dalbana.