Idag, det året Dhootha
S1, A6: När Kranthis utredning kommer närmare Sagar, bestämmer han sig för att besöka Dhootha Publications för att försöka avslöja mysteriet bakom SatyaMurthys bok. Berättelsen går in på ett chockerande förflutna. Med denna information går Sagar till fyren och närmar sig sanningen.