S1, A5: När Kranthi och Ranga fortsätter utredningen hittar de oväntat en död kropp. Sagar följer Kiran Reddy, huvudforskaren och värden för YouTube-showen "Ghost Shadows", och får veta om Ravis undersökning av journalistsjälvmordet. Sagar får ett tidningsurklipp med ännu en olycksbådande förutsägelse.