Dhootha Kriminalreportage
S1, A4: Medan Sagar och Ajay Ghosh diskuterar den senaste utvecklingen, hittar de en ledtråd från ett gammalt tidningsurklipp som för deras utredning vidare. Kranthi och Ranga upptäcker en koppling mellan fallet och Sagars bondgård. Spänningen fortsätter att öka.