Girls 2. Hostage Situation
S6, A2: Hannah täcker upp för Marnie, som åker på hemlig weekendresa till Poughkeepsie. Shoshanna sätter upp Elijah som sitt sällskap vid ett event för nätverkande. Jessas upptåg får Shoshanna att omvärdera sina vänskaper efter college. I rollerna: Lena Dunham, Allison Williams, Adam Driver, Jemima Kirke, Zosia Mamet m.fl. Del 2 av 10: Hostage Situation.