Real Madrid How Could I Not Love You Hur kan jag inte älska dig
S1, A6: Courtois är tillbaka för att erövra den nationella ligan och stötta laget i första halvan av Champions League-finalen mot Dortmund. Det är den sjätte European Champions League för Kroos och Nacho, som lyckades ta det perfekta avskedet, samt för Modrić och Carvajal. Real Madrid blickar mot framtiden för att fortsätta drömma och med Mbappé som en ny stjärna vid horisonten.