Real Madrid How Could I Not Love You
I Real Madrid sätts chefer, tränare och spelare på prov varje år - de har krav på sig att vinna varenda titel. Under säsongen 2023-24 blir klubben starkare med ett schema som kan anta utmaningen: att avsluta ett årtionde som kan göra laget till legend och skriva ett nytt gyllene kapitel i fotbollens historia.