S1, A5: Bernabéu är platsen där drömmar uppfylls och det omöjliga blir möjligt. Den verkliga magin blir uppenbar i den andra omgången av Champions League-semifinalen mot Bayern Munich, där stadion förenas för att utföra en ny oförglömlig bedrift. Joselu har alltid drömt om att lyckas i Real Madrid, detta är också hans kväll.