Real Madrid How Could I Not Love You Om du uppnår det omöjliga
S1, A1: Det har varit ett enastående årtionde för Real Madrid, med sex Champions League-titlar i ett unikt fall inom sporthistorien - uppvisandet av en tävlingsgen som övergår allt förnuft. Under Carlo Ancelottis ledning och med nya stjärntillskott som Bellingham, står laget även detta år inför sin ständiga utmaning: att åstadkomma det omöjliga.