Real Madrid How Could I Not Love You Om du dräper drakar för min skull
S1, A4: Real Madrid konfronterar Manchester City ännu en gång. Efter det tunga nederlaget i Etihad året innan, måste laget nu övervinna denna säsongs utmaning. Rüdiger, Nacho och Lunin blir de oväntade hjältarna i en episk spraffsparksläggning som ger Carlos upprättelse och vilken definierar storheten i klubben som att ingen är starkare än dem alla gemensamt.