FC Barcelona, A New Era
Xavi Hernández väljs ut för att bli tränare för FC Barcelona och reda ut ett projekt som har gått igenom en institutionell och idrottslig kris under de senaste åren, inklusive elimineringar i Champions League, ständiga tränarbyten och presidentens avgång. Men Joan LaPortas omval som president leder laget till framgång.