Real Madrid How Could I Not Love You När jag fortfarande drömmer om dig
S1, A3: Att få bära Real Madrids färger är en dröm, men kan också innebära en press som inte alla klarar av. Dani Carvajal och Nacho Fernández förkroppsligar en lärdom som inspirerar de yngsta. Laget tar hem en lysande seger i spanska supercupen och fortsätter sina framgångar i Champions League.