S1, A3: Natsuko Kurata (Ran Ito), konstkurator, har varit skild i tre år. Hon är över 60 och tror inte på kärleken längre. Hennes vän Kaoru (Hana Kino) rekommenderar en dejtinapp. Kosuke Hayami (Ryo Ishibashi), en trevlig man, träffar henne på ett kafé i Harajuku. De kommer bra överens och pratar om sina förflutna. Natsuko berättar om den värsta dejten hon hade. Hayami log fram tills...