Big Sky Huckleberry
S2, A2: Cassie tar sig an ett fall med en saknad person; Jenny fortsätter att jaga ledtrådar kring den mystiska lastbilsolyckan; Max, Harper, Madison och Bridger är oense över stulna pengar.