Malcolm in the Middle Humilithon
S4, A2: Malcolm blir fullkomligt förnedrad under sin första vecka i high school. Dewey tycker första veckan som nyckelbarn är underbar. Francis inser farorna med att arbeta för en slapphänt chef.