S1, A2: Även om Maxime har anammat sin nyfunna andliga väg sedan bröllopet, är Safia extremt arg på sin syster. Fara vet att det är bättre att hon fixar skadan hon har orsakat om hon återvänder till familjehemmet. Men det visar vara sig lättare sagt än gjort, särskilt mitt under Ramadan, som hon har bestämt sig för att delta i för en gångs skull.