Här är Ponny Husdjuret Ponny, Hundproblem
S1, A7: En vanlig flickas liv blir ovanligt och fantastiskt tillsammans med hennes bästa vän - en oförutsägbar, smågalen och rolig ponny som kan prata. Oavsett vilka tokigheter han än hittar på så vet Annie att allt är bättre ihop med Pony.