Här är Ponny
En vanlig flickas liv blir ovanligt och fantastiskt tillsammans med hennes bästa vän - en oförutsägbar, smågalen och rolig ponny som kan prata. Oavsett vilka tokigheter han än hittar på så vet Annie att allt är bättre ihop med Pony.
Annie och hennes vänner planerar en räd för att hämta Pony. Gerry adopterar en sten som husdjur.