Doctor Odyssey I Always Cry at Weddings
S1, A6: När en förmögen familj chartrar The Odyssey för en veckolång bröllopskryssning, är allas ögon riktade mot "bridezilla" medan hon skapar förödelse. Kärlek och lust lyckas hitta sin väg genom luften och gnistor flyger bland besättningen.