Doctor Odyssey
Odysseys nya skeppsläkare, Max Bankman, bekantar sig med kapten Massey och sitt medicinska team, Avery och Tristan, medan han behandlar kriser många mil från kusten.
Singles Week
Medan Max, Tristan och Avery hanterar sin relation avvärjer besättningen närmanden från passagerare. Med stigande lust och snabbt spridande krämpor försöker Max och teamet att återställa ordning.
Plastic Surgery Week medför nya ansikten och fräscha ansiktsdrag som noggrant underhålls av det medicinska teamet. När ägarens hustru kommer ombord måste kapten Massey jonglera charm och skickligt undvikande för att kringgå hennes närmanden.
The Odyssey överväldigas av ett stort antal sjuka patienter. Tristans nya romans väcker svartsjuka. Kapten Massey måste föra skeppet i säkerhet mitt i en orkan.
Det är Halloween på the Odyssey, med en kostymtävling med hög insats. När en zombieliknande sjukdom drabbar vissa passagerare tar festligheterna en mörk vändning. Avery och Max ger sig ut på ett räddningsuppdrag.
När en förmögen familj chartrar The Odyssey för en veckolång bröllopskryssning, är allas ögon riktade mot "bridezilla" medan hon skapar förödelse. Kärlek och lust lyckas hitta sin väg genom luften och gnistor flyger bland besättningen.