SkyMed
Pilots and Nurses and Bears, Oh My!
Sköterskan Hayley ansluter sig till ett team inom räddningstjänsten för att rädda liv i Manitoba.
Bodie har svårt att hantera Madisons graviditet. Crystal brottas med sitt förflutna.
Hayley försöker distrahera sig själv från sina hälsoproblem genom att anordna en möhippa för Emma.