Haunting In The Heartland I Am Red Death
S1, A2: Steve åker till Greeneville i Tennessee där en decennier lång hemsökelse resulterade i en tragedi. Med hjälp av lokala brottsbekämpande myndigheter avslöjar han stadens mörka förflutna.