S10, A1: Walden Schmidt vill gifta sig med flickvännen Zoey. Michael Bolton (ja, den riktiga) är inhyrd för att sjunga under frieriet. Fyrverkerierna exploderar utanför restaurangfönstret. Men saker och ting går inte som Walden vill.