I Do
S4, A14: Dagen för Will och Emmas bröllop är här, och det infaller med romantikens och kärlekens alla hjärtans dag. De före detta och nuvarande medlemmarna i New Directions återförenas i Lima för att fira. Musiknumren inkluderar "You're All I Need To Get By", "Getting Married Today", "Just Can't Get Enough", "We've Got Tonight" och "Anything Could Happen".