Power I Gotta Go
S1, A5: Tasha oroas av Ghost inställning och lägger sig i. Ghost och Angela fortsätter sin affär. Tommy dejtar en anställd på klubben. Ghost och Tommy anser att gängledaren Ruiz ligger bakom attackerna.