NYPD Blue I Like Ike
S12, A8: En man försöker skjuta ett vittne efter att rättegången blivit ogiltig i Simone Kerenskys mordbrandsfall. Jones går till extrema längder för att stoppa Craig från att adoptera Michael. Sipowicz avslöjar att han pluggar till en inspektörexamen.