Girls I Saw You
S3, A11: Hannah får en skymt av några hårda sanningar när hon bjuder in Elijah för att hjälpa henne fullföra ett halvgjort uppdrag. Jessa söker jobb. Hannah, Shoshanna och Elijah tittar på Marnie när hon uppträder.