I stor stil
S2, A6: När en dödssjuk kåkfarare kopplas till ett bankrån måste Art (Nick Searcy) och Raylan (Timothy Olyphant) hitta honom innan han och hans unge hantlangare hinner slå till igen. Jakten kompliceras av att Winona (Natalie Zea) oroar sig för att en hundradollarsedel som hon tog från ett bevisskåp ska spåras tillbaka till henne efter att ha stulits i rånet.