The Good Wife I svåra tider
S2, A21: Lockhart/Gardner representerar en patient i ett rättsfall mot Patti Nyholm gällande en levertransplantation, men det slutar med att de jobbar tillsammans med henne när hon gett sin firma sparken. Samtidigt måste Alicia hantera nyheterna om Kalinda och Peters affär.