True Blood I Wish I Was The Moon
S4, A6: Sookie letar efter Jason, men träffar på Eric i stället. Marnie tar kontakt med andar från det förflutna, Arlene och Terry hanterar en mystisk brand i sitt hem, och Debbie försöker övertyga Alcide att gå med i den lokala varulvsflocken.