Icarus
S10, A11: Med vigilantregistreringslagen i kraft återvänder Carter Hall och Star Girl (BRITT IRVIN) för att hjälpa Clark hantera Slades (MICHAEL HOGAN) återuppdykande efter att han kidnappar Lois.