The King of Queens Icky Shuffle
S6, A23: Carrie är sjuk och övertalar Doug att ställa upp i en shuffleboardturnering med Arthur. När hon väl tillfrisknat fortsätter hon låtsas vara sjuk, för att Holly ska fortsätta laga maten.