Malcolm in the Middle Ida's Dance
S6, A18: Ida tvingar Lois att baka en tartelett för att hedra ett helgon från deras gamla hemland. Malcolm tvingas ta musiklektioner av Dewey och Hal försöker att skapa band med Reese genom att titta på skräckfilm.