S8, A16: Adeles tillstånd försämras och Richard funderar på att göra en förändring. En explosion på ett café gör att akuten blir full, Callie hjälper Meredith med studierna och Lexie hjälper Alex och Arizona att ta hand om en fånges för tidigt födda baby.