S4, A3: Sookie hjälper Eric, och återupptar kontakten med Alcide. Bill straffar en vampyr som brutit mot vampyrernas lagar och ger Jessica råd. Pam ger Lafayette, Tara och Jesus ett ultimatum, Jason blir en motvillig hjälte, och Eric ger sig på en älva.