House Ignorance Is Bliss
S6, A9: En lysande men deprimerad och substansmissbrukande fysiker som slängde bort sin karriär för att han tror att intelligens är en börda kommer in med ett antal konstiga symtom. Under tiden är relationerna ansträngda runt hela Princeton-Plainsboro.