I'll Draw You A Map
S6, A20: Åklagare Costas förbereder rättegången mot Cullinan. Han väljer att låta Sorenson vittna i stället för hennes man. En man skjuts till döds i sin lägenhet. Hans frus historia om att det var latinamerikaner som letade efter droger håller inte.