I'll Keep Climbing
S2, A11: Döden förändrar livet för alltid när ett mysterium uppstår; Scarlett och Gunnar får ett erbjudande från Kelly Clarkson; en video ger Juliette dåligt rykte; Rayna är under intensiv press för att lyckas.