Will Trent I'm a Pretty Observant Guy
S1, A2: När GBI fortsätter sin utredning om en försvunnen flicka blir Will frustrerad över jakten efter misstänkta. Angie tvingas utvärdera sina nuvarande relationer när hon jobbar på ett nytt fall med Ormewood.