True Blood I'm Alive and On Fire
S4, A4: Eric blir full på Claudines älvblod och försvinner, och Alcide hjälper Sookie att leta efter honom. Marnie försöker få hjälp med att bryta förtrollningen, och Bill upptäcker en koppling mellan honom och släkten Bellefleur. Sam lär känna Lunas familj.